Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2015

Ο παπουτσωμένος χιονόδρακος(Τσ,τσ)

Εικόνα
Προτάσεις με το τσ-στ
•Με το τσεκούρι κόψαμε ξύλα για το τζάκι .
•Η μητέρα της Λίτσας μαγείρεψε μελιτζάνες .
•Έδωσα την τσαγιέρα στον Σταμάτη.
•Η Λίτσα έπιασε ένα τζιτζίκι .
•Η Στέλλα είναι καλό κορίτσι .
•Ο Ανέστης κάθε πρωί πίνει τσάι .
•Ο Αποστόλης αγόρασε παπούτσια.
•Έβαλα τα ρέστα στην τσέπη μου .
•Ο Σταμάτης πήγε στο τσίρκο .
•Ο Στέλιος έκοψε ξύλα με το τσεκούρι.
•Ένα περιστέρι κάθισε στην ταράτσα.
•Στην παρέλαση ντύθηκα τσολιάς
 
Το τσιμπιδάκι της Τολμηρής – Τσ, τσ/ jele.gr
τσ 

Χρήσιμες λέξεις:
 έτσι, τσάντα, τσολιάς, τσάι,  τσέπη, βούρτσα, τσίχλα, πίτσα – πίστα, Λίτσα, τσίρκο, τσιμπώ, κουτσός, πετσί – πέτσινος, τσαμπί, τσάμπα, Μήτσος, Νίτσα, τσεκούρι, κορίτσι, πετσέτα, κατσίκα – κατσικάκι, τσατσάρα, τσιμέντο, ταράτσα, τσουβάλι, τσιγάρο, τσουρέκι, τσιρότο, βαλίτσα, κούτσουρο, κοτσύφι, κοτσάνι, παλιάτσος, τσιμπίδα, βότσαλο, παπουτσής – παπούτσια, τσούχτρα, κατσαρός, τσουλήθρα, τσακίζω, τσιρίζω, τσόκαρα, κατσαρόλα, τσαλαπατώ, τσαλακώνω, κατσαρίδα, κατσαβίδι, Ελενίτσα, Στελίτσα, Τσικνοπέμπτη, παλιάτσος, παστίτσιο.


Προτάσεις για ανάγνωση:
  • Έδωσα στηνΤζένη την τσαγιέρα.
  • Η μητέρα έψησε κατσικάκι στην κατσαρόλα αλλά τα παιδιά ήθελαν πίτσα.
  • Μέσα στην τσάντα μου έχω τη βούρτσα μου.
  • Τα παιδιά παίζουν κουτσό στην ταράτσα.
  • Οι τσίχλες είναι πουλιά.
  • Ο Ανέστης πίνει τσάι κάθε πρωί.
  • Με τη βούρτσα χτενίζω τα μαλλιά μου.
  • Η Ελενίτσα έφαγε πίτσα.
  • Έκοψα ένα λουλούδι με μακρύ κοτσάνι.
  • Ο ξυλοκόπος έκοψε τα ξύλα με το τσεκούρι.
  • Έβαλα κούτσουρα στη σόμπα.
  • Η Λίτσα άπλωσε τα ρούχα στην ταράτσα.
  • Ο Σταμάτης πήγε στο τσίρκο.
  • Τα παιδιά διασκέδασαν στο τσίρκο με τους παλιάτσους.
  • Η γιαγιά φοράει ένα τσεμπέρι.
  • Έφαγα μια πίτσα και ένα τσουρέκι.
  • Σκούπισα το πρόσωπό μου με την πετσέτα.
  • Μέσα στη βαλίτσα μου έχω τη βούρτσα μου, τα παπούτσια μου, την τσάντα μου και μια πετσέτα.
  • Ο Αποστόλης έβαλε τα ρέστα στην τσέπη του.
  • Η Λίτσα έβγαλε τα χρήματα από την τσάντα της και τα έβαλε στην τσέπη της.
  • Ο τσοπάνης έφαγε ένα τσαμπί σταφύλι.
 

O κότσυφας

«Ο κότσυφας» είναι μια ιστορία που αφηγήθηκε ο Διονύσης Σαββόπουλος στις ζωντανές εμφανίσεις του. Δείτε την ιστορία παρακάτω και ακούστε την αφήγηση.
Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένας κότσυφας που τον λέγαν Σταύρο.
Απέκτησε φωλιά και κοτσυφόπουλα και τόσο περήφανος αισθάνθηκε, που βγήκε και κάθονταν στο κλαδί, καμαρωτός καμαρωτός.
Από μακριά έρχονται όλα τα πουλιά του δάσους.
Μπεκάτσες, τσίχλες, περιστέρια, αηδόνια, τσαλαπετεινοί και παγόνια από μακριά τον χαιρετάνε κι από κοντά του λένε:  συνέχεια εδώ





 Opapoutsomenos

Δεν υπάρχουν σχόλια: