Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

Ένα γράμμα για την Ιωάννα


Enagramma

\πώς πως 7 1

 πού που 7 1


 http://www.jele.gr/activity/a/study/meleti003.swf
Προτάσεις (που – πού)
  • Πού είναι το ρολόι;
  • Εκεί που  είναι το ποτήρι.
  • Πού  πηγαίνεις;
  • Εκεί  που είναι  τα παιδιά.
  • Πού φύτεψες το λουλούδι;
  • Εκεί  που σου δείχνω.
  • Πού  είναι το παλτό μου;
  • Εκεί που το κρέμασες.
  • Πού  να βάλω το βιβλίο μου;
  • Εκεί που έβαλα κι  εγώ το δικό  μου.
  • Πού είναι ο Γιάννης;
  • Εκεί που είναι μαζεμένα και τα άλλα παιδιά.
  • Εκεί που πήγαμε εκδρομή ήταν πολύ ωραία, είπε η Μάρθα.
  • Πού πήγατε εκδρομή; ρώτησε ο Νίκος.
  • Εκεί που πήγατε κι εσείς πέρσι, απάντησε εκείνη.
  • Πού τη διάβασες αυτή την είδηση;
  • Πού είναι τα παιχνίδια σου;
  • Πού είναι τα βιβλία μου μητέρα;
  • Πού πηγαίνεις με τέτοιο καιρό;
  • Το αυτοκίνητο που είδες είναι δικό μου.
  • Δεν ξέρω πού να πάω.
  • Πού είναι το σπίτι σου;
  • Αυτό που σου είπα είναι μυστικό.
  • Εκεί που πήγαμε εκδρομή ήταν πολύ ωραία.
  • Πες μου Βάσω, πού είναι ο αδερφό σου;
  • Σε άκουσα που μιλούσες για μένα.
  • Πού έκρυψαν το παιχνίδι τους τα παιδιά;
  • Πού βρήκε το κλειδί ο Μολύβιος;
Προτάσεις (πως – πώς)
  • Πώς βλέπεις τον καιρό απόψε;
  • Νομίζω πως θα βρέξει.
  • Πώς τα πας με το σχολείο;
  • Νομίζω πως τα καταφέρνω.
  • Τώρα πώς νιώθεις
  • Νομίζω πως είμαι ήδη καλύτερα.
  • Πώς  σου φαίνεται αυτό το τραγούδι;
  • Νομίζω πως ακούω αηδόνι.
  • Αννούλα, έμαθα πως ήσουν άρρωστη. Τώρα πώς είσαι;
  • Νομίζω πως είμαι καλύτερα.
  • Πώς  σου φαίνεται ο καιρός σήμερα;
  • Νομίζω πως σε λίγο θα χαλάσει.
  • Έμαθα πως πήγες εκδρομή. Πώς  τα πέρασες;
  • Η μητέρα ρώτησε: «Πώς περάσατε παιδιά  στην εκδρομή του σχολείου;
  • Η Άννα είπε πως  πέρασε καλά.
  • Ο Γιάννης είπε πως ήταν καλύτερα στο σχολείο.
  • Ο Μάνθος είπε πως του άρεσε πολύ.
  • Πώς τα πήγες στα μαθήματα σήμερα;
  • Πώς τα πέρασες στις διακοπές;
  • Νομίζω πως όλα θα πάνε καλά στο τέλος.
  • Νομίζω πως αυτά που λες δεν είναι σωστά.
  • Πώς είναι σήμερα η γιαγιά σου Ντίνα;
  • Ο πατέρας είπε πως θα πάμε βόλτα με το αυτοκίνητο.
  • Νομίζω πως η θεία Κατερίνα έφυγε, αλλά δεν ξέρω πού πήγε.
  • Πώς σε λένε;
  • Νομίζω πως δε διάβασες αρκετά για αύριο.
  • Πώς λέγεται ο πατέρας σου, Αντιγόνη;
  • Πώς περάσατε το Πάσχα;
.http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-A111/671/4451,19997/
Enagramma


Πηγές: Ο Γραφούλης και η Γραφούλα,  jele.gr, e-selides

Δεν υπάρχουν σχόλια: